Nellie

Nellie har idag underhållt ungarna på gården. När jag kom hem efter promenden lekte de på gården och jag visade lite trick med Nellie och de blev ju helt utom sig. Efter som Nellie haft lite överskottsenergi så tyckte jag det var ett bra tillfälle att trötta henne lite. Så ungarna fick godis och öva lite konster. Först var de två tjejer och någons mamma sedan kom det två till.

Nellie är bra för hon lyssnar nästan bara till mig, så jag kan i smyg säga vad hon ska göra, medan de säger "sitt" fyra stycken till henne.

Men mamman tyckte hon var så duktig som kunde så mycket tricks och lyssnade så bra. Och det är något som jag ser som självklart! Det är självklart att min hund ska vara lyhörd och uppmärksam på mig.


Kommentarer
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N ~ FOTO HÄSTAR VARDAGLIGT

ska de vara ännu mer?:) blir det inte för mycket då?:P TAckar :)

2011-05-24 @ 15:04:07
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0