OMG

Min stora husgud här hemma är Emilie Autumn. Jag vet inte hur jag ska beskriva hur jag känner för den egentligen helt främmande kvinna som hon är. Men hennes låttexter är ibland som om hon har varit i mitt egent huvud och spionerat och sedan satt ord på känslorna. Henne bok är helt fantastisk, hela hon är fantastisk. Och nu kommer hon till Göteborg, och jag har köpt VIP biljetter... vilket innebär att man faktiskt får träffa min stora förebild. Eller förebild kanske är fel, jag tror inte EA egentligen ska ses upp till, men det är konstigt att höra musik och läsa någons ord som är som om han pinpointat vad jag känner. Man kan inte annat än att känna samhörighet, och nu ska jag träffa henne. Jag vet inte vart jag ska ta vägen... för hon är, hon är... min husgud, jag kan inte hitta något bättre ord..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0