Tårtor och bakverk

Har varit dålig på att uppdatera de två senaste dagarna, men det är för att jag har varit upptagen med att BAKA!
Bakade tårtor och muffins till Mats och hans kompis kalas. Tyvärr blev det inte jättebra, på grund utav två saker, ena tårtan skulle kläs med sugarpaste och jag köpte färdig från Dr oetker, vilket var ett misstag för trots att jag hade dubbelsats och ett tjocklager så höll den ändå inte ihop! Så jag fick klä tårtan med kakor för att dölja den fula kanten som var full av repor. Sedan cakepopsen blev skumma eftersom vår frys inte stänger sig ordentligt ibland, vilket gjorde att frysne började avfrosta sig, vllket inte cakepopsen tyckte om. Men alla sa att det var gott i alla fall, så jag hoppas det smakade bra i alla fall!

Sen fick min kamera tuppjuck och vägrade ta bra bilder, utan de blev dimmiga och blå och bara jättekonstiga, så jag tog ett pr bilder med Mats mobil, men som sagt de är inte så bra som jag hade velat...


Kommentarer
Postat av: Manda

Haha din bakning var snäppet mer avancerad än min :P

2011-09-04 @ 22:05:45
URL: http://blondochsmart.blogg.se/
Postat av: Josefin

Det där såg jättegott ut!

2011-09-05 @ 18:55:11
URL: http://josefinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0