Julen

Jag har inte berättat vad jag fick i julklapp. I år tyckte jag det var en jättetrevlig jul, först den 23 var jag och min bror hos mamma och firade med henne och den delen av familjen. Vi åt jättegod mat och sedan öppnade vi klappar på kvällen. På julafton gick vi först till minneslunden där mormor ligger begravd med morfar och sedan åkte vi upp till mamma och åt lunch. Sedan åkte vi till min fabror och firade med pappas sida av familjen. Tyvärr fick vi åka ganska tidigt eftersom Nellie inte kan vara hos de då det finns pälsdjurallergiker.

Jag fick jättefina julklappar som jag blev jätteglad över! Om jag har glömt något får jag ber om ursäkt, men jag fick så mycket fina saker!

Av Mats fick jag dels en supersnygg kappa ifrån Desigual 


Två pyjamasar och en  En "spritspruta"



Från pappa fick jag en jättebra Hurtta motivation träningsväst när jag tränar med Nellie:




Så fick jag också:

Big bang theory S2, Iskuber i form av grodor, Muffinsformar - tack farbror med fam
Gigantiska kar med strössel och pizzaskärare - tack farbror tjejs mamma Gun-Britt
Presenkort på Peak - tack farmor

Träningsdagbok/hundanteckningsbok för Nellie - tack mammas Leif
T-shirt och pengar- tack mamma
Pengar- tack morfar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0